top of page

Hva gjør vi?

  • Forfatterens bilde: Ttr
    Ttr
  • for 13 timer siden
  • 1 min lesing


Ser at veggene i Kyragjerdet er tagget. Synes ikke det tar seg bra ut. Vårt motto har alltid vært "Forlat stedet slik du ønsker å finne det"

Husk at du ikke er alene som bruker stedet og bevar det som et hyggelig sted.




Andre siden ser likedan ut. Her er det grillrist hengende på veggen til fri bruk, og bøtte til å hente vatn fra tønnen bak veggen i tilfelle gnister eller andre årsaker gjør at det kan ta fyr i terrenget eller skjenefloren. Ser noen bruker bøtten til avfallskurv, men det er det ikke. Ta søppel med dere hjem.






Det er laget noen stoler i parken av trestammer. Når en bruker kull til å skrive navn og annet kan en ikke regne med at noen vil sitte her slik det opprinnelig var tenkt.

Ikke et eksempel til etterfølgelse



Hjelp oss å holde parken fin og tiltrekkende.








 
 
 

Én kommentar


kurt.heimnes
12 timer siden

Respektløst

Lik
bottom of page