Hva gjør vi?
- Ttr
- for 13 timer siden
- 1 min lesing

Ser at veggene i Kyragjerdet er tagget. Synes ikke det tar seg bra ut. Vårt motto har alltid vært "Forlat stedet slik du ønsker å finne det"
Husk at du ikke er alene som bruker stedet og bevar det som et hyggelig sted.

Andre siden ser likedan ut. Her er det grillrist hengende på veggen til fri bruk, og bøtte til å hente vatn fra tønnen bak veggen i tilfelle gnister eller andre årsaker gjør at det kan ta fyr i terrenget eller skjenefloren. Ser noen bruker bøtten til avfallskurv, men det er det ikke. Ta søppel med dere hjem.

Det er laget noen stoler i parken av trestammer. Når en bruker kull til å skrive navn og annet kan en ikke regne med at noen vil sitte her slik det opprinnelig var tenkt.
Ikke et eksempel til etterfølgelse
Hjelp oss å holde parken fin og tiltrekkende.


Respektløst