Søk
Nytt kjøremønster på Stormyra
- Ttr
- 4. juni
- 1 min lesing

Søndag åpner vi dagsturhytten og utvider parkeringsplassen på Stormyra. For dem som har besøkt oss i senere tid, har fått med seg at det er nytt kjøremønster i innkjøringen. Vi regner med at det er mange som vil være med på åpningen som starter kl.11.00 inne ved dagsturhytten. Beregn god tid for å gå fra parkeringen og inn til Dagsturhytten, typisk 20 min. Kjør som pilene på bildet viser inn til p-plassen, slik at det ikke oppstår kaos i innkjøringen. Husk det er mange som skal parkere på kort tid. Ønsker ikke at hovedvegen blir blokkert. Det vil være vakter på plass for å dirigere og lose dere inn.
Håper dere bidrar til et godt arrangement.

Kommentarer