top of page

Nytt kjøremønster på Stormyra

  • Forfatterens bilde: Ttr
    Ttr
  • 4. juni
  • 1 min lesing


Søndag åpner vi dagsturhytten og utvider parkeringsplassen på Stormyra. For dem som har besøkt oss i senere tid, har fått med seg at det er nytt kjøremønster i innkjøringen. Vi regner med at det er mange som vil være med på åpningen som starter kl.11.00 inne ved dagsturhytten. Beregn god tid for å gå fra parkeringen og inn til Dagsturhytten, typisk 20 min. Kjør som pilene på bildet viser inn til p-plassen, slik at det ikke oppstår kaos i innkjøringen. Husk det er mange som skal parkere på kort tid. Ønsker ikke at hovedvegen blir blokkert. Det vil være vakter på plass for å dirigere og lose dere inn.


Håper dere bidrar til et godt arrangement.


 
 
 

Siste innlegg

Se alle
P-plassen Stormyro

Innkjørselen til eksisterende P-plass skal asfalteres tirsdag 26.05.2026. Det vil derfor være mindre kapasitet enn normalt. Til dem som kan utsette turen til ettermiddagen, vil vi foreslå det. Under

 
 
 

Kommentarer


bottom of page